امضای تفاهم‌نامه همکاری میان میراث‌فرهنگی و آموزش و پرورش دماوند

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دماوند و اداره آموزش و پرورش این شهرستان، با هدف تقویت آموزش‌های فرهنگی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی امضا شد.

به گزارش میراث‌آریا، روز چهارشنبه ۲ آبان، به منظور اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دماوند، نشست مشترکی برگزار شد.

علی افضلی، در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت گسترش همکاری‌ها، بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف تقویت پیوندهای فرهنگی بین دو اداره و اجرای برنامه‌های متنوع در راستای آشنایی نسل جوان با میراث فرهنگی و هنرهای بومی منطقه به امضا رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان دماوند، افزود: در این تفاهم‌نامه، برنامه‌هایی چون برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی، اختصاص غرفه‌های ویژه برای عرضه و فروش تولیدات هنری دانش‌آموزان و معلمان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها، برگزاری تورهای یک‌روزه بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان دماوند و بازدید از موزه‌های شهر تهران پیش‌بینی شده است. همچنین، تهیه کلیپ‌های آموزشی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان دماوند و نمایش آن‌ها در مدارس نیز در دستور کار قرار گرفت تا به معرفی و ترویج میراث‌فرهنگی شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080500213
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha